Мінцифра проведе Дія.EduCon — масштабну онлайн-подію для фанатів цифрової освіти

Як навчити 6 млн українців цифрової грамотності за 3 роки? Запрошуємо зануритися в тренди разом із експертами та амбасадорами цифрової освіти.  

29 листопада 2021 року Міністерство цифрової трансформації України проведе масштабну онлайн-подію для фанатів цифрової освіти. 

Стратегічний партнер події — Програма EGAP, що фінансується Швейцарією і реалізується Фондом Східна Європа. Подію організовано в партнерстві з «Проєктом підтримки Дія», що впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції.

Що таке Дія.Цифрова освіта? 

Дія.Цифрова освіта — це національний проєкт із розвитку цифрової грамотності українців. Проєкт має дві складові: онлайн і офлайн. 

Портал Дія.Цифрова освіта — це можливість безоплатно навчатися в інноваційному форматі освітніх серіалів за участі експертів і селебріті (Марія Єфросініна, Євген Клопотенко, Jerry Heil і багато інших зірок). Загалом на порталі вже близько 70 освітніх серіал із цифрової грамотності для юристів, вчителів, медиків, журналістів, держслужбовців, школярів тощо. Портал відвідали 3 млн користувачів, а зареєструвалися на навчання близько 1 000 000 українців. 

Офлайн-мережа хабів цифрової освіти — це понад 6 000 партнерських установ по всій Україні (бібліотеки, ЦНАПи, приватні компанії тощо), де всі охочі безоплатно можуть навчатися цифрової грамотності. 

Що чекає на вас під час онлайн-події Дія.EduCon? 

  • Запуск Дія.Цифрова освіта 2.0 — презентація оновлень на платформі та англомовної версії сайту
  • Презентація нових рамок цифрових компетентностей: експертний краш-тест
  • Національна та регіональні концепції розвитку цифрових компетентностей
  • Оприлюднення результатів дослідження цифрової грамотності українців
  • Додаткова аналітика та дослідження: Цифрограм, ICDL, SELFIE
  • Як розвивається мережа хабів цифрової освіти та комп’ютеризація сільських бібліотек

Ознайомитися з програмою онлайн-події: https://www.educon.in.ua 

Участь у Дія.EduCon безкоштовна! Для участі необхідно зареєструватися.