Малі та середні підприємства запрошують взяти участь у пілотній програмі маркетингової підтримки

Київська Школа Економіки за підтримки UKAID, Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту та проєктом Дія.Бізнес запускають пілотну програму маркетингової підтримки малих та середніх підприємств (https://business.diia.gov.ua/pilot-program)

Допомагати учасникам будуть провідні маркетингові агенції, які теж буде відібрано як партнерів програми за допомогою відкритого конкурсу.

Нестача знань про бізнес-процеси, позиціювання бренду та використання цифрових каналів продажів стримують малі та середні підприємства в розвитку своєї діяльності онлайн.

До участі в програмі як учасники запрошуються:
Малі та середні підприємства з усіх регіонів України, зокрема Донецької та Луганської області, та компанії, якими керують жінки, люди з інвалідністю та ветерани.

До участі в програмі як партнери запрошуються:
Маркетингові агенції, які знають, як виводити малий та середній бізнес на новий рівень цифрової трансформації, та допоможуть учасникам на всіх етапах впровадження стратегії.

Як взяти участь у пілотному проєкті?
• Ознайомитися з вимогами участі для учасників та партнерів, а також заповнити форми реєстрації, можна на сторінці https://business.diia.gov.ua/pilot-program.
• Після надсилання форми для партнерів та завдання чекайте на зворотний зв’язок від команди проєкту.
• Учасникам програми, які будуть відібрані до програми, необхідно буде надати документи, що підтверджують відповідність умовам участі.
• Якщо у вас залишилися питання, надсилайте їх на електронну скриньку: smesupport@kse.org.ua

Учасники отримають:
• Розроблену онлайн маркетингову стратегію. Вона міститиме результати дослідження ринку, конкурентів, метрики та інструменти для впровадження, план розвитку компетенцій, залучення інших цифрових інструментів для онлайн-продажів.
• Допомогу з брендингом. Робота з брендом компанії, ребрендинг.
• Допомогу в розробці сайту компанії, якщо це потрібно. Покращення того ресурсу, що існує, або створення нового.
• Допомогу з оптимізацією промокампаній, створенням сторінок у соціальних мережах та контент-плану.
• Аналіз та рекомендації наявних рекламних онлайн-кампаній або формування нових під потреби бізнесу та стратегії розвитку.
• Допомогу з підготовкою текстового та візуального контенту для онлайн-кампаній.
• Бюджет на запуск промокампаній.

Завдяки проведенню цієї програми організатори зможуть:
• Знайти ще один ефективний спосіб допомагати малому та середньому бізнесу в Україні;
• Поширити досвід пілоту у вигляді навчальних матеріалів, звітів, кейсів тощо — для малого і середнього бізнесу в Україні;
• Зрозуміти, як розгорнути повноцінну державну допомогу малому та середньому бізнесу;
• Започаткувати постійну програму підтримки цифрового розвитку для малого та середнього бізнесу.