Цифрові інструменти, нові послуги, перевірка сервісу: як Мінцифра розвиває ефективні та сучасні ЦНАП у громадах
Мінцифра розвиває та збільшує кількість ЦНАП, розширює перелік доступних послуг, а головне — впроваджує цифрові рішення, які допомагають якісно надавати сервіс та задовольняти потреби всіх відвідувачів.
Лише за минулий рік українці отримали понад 20 млн послуг у єдиному просторі. Це на 4,6 млн більше, ніж 2020 року.
Крім цього, виріс і рівень якості наданих послуг. З листопада 2021 року розпочали першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг. За цей час кількість українців, що задоволені сервісом, зросла з 86% до 94%. Адже завдяки зворотному зв’язку адміністратори почали краще розуміти потреби та болі відвідувачів.
Також Мінцифра розвиває цифрові інструменти, які щоденно економлять час відвідувачів та допомагають працівникам ЦНАП у роботі:
- Платформа Дія.Центрів — вебсайт, що полегшує взаємодію відвідувачів та працівників ЦНАП. На платформі громадяни можуть знайти найближчий до себе ЦНАП, дізнатися про його роботу та залишили відгук про візит. Для працівників ЦНАП доступні 7 онлайн-курсів у модулі дистанційного навчання, 63 вебінари та бібліотека корисних матеріалів. 92% ЦНАП вже зареєструвалися на платформі, а працівники загалом 100 000 разів переглянули навчання Мінцифри.
- Гід з державних послуг — єдиний портал, на якому можна дізнатися, як отримати понад 2200 держпослуг: куди, коли й до кого йти, з якими документами, що робити в разі відмови та як оскаржити результат послуги. Загалом порталом користують понад 2,4 млн українців, а щодня його відвідують 14 тис. нових користувачів.
Завдяки цифровізації сервіс у ЦНАП став більш якісним, а потреби всіх відвідувачів задовольняються ще швидше!