Оголошення!

Управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Одеської обласної державної адміністрації запрошує усіх бажаючих зайняти посаду директора комунального підприємства «Обласний інформаційно-аналітичний центр» на співбесіду, яка відбудеться 12 січня 2022 року о 14 год. 00 хв., за адресою: м. Одеса, пр. Шевченка 4, каб. 632.

Документи приймаються на адресу електронної пошти ostankova@odessa.gov.ua з 04 по 10 січня 2022 року.

Умови прийняття документів у кандидатів.

Особа, яка претендує на зайняття керівної посади направляє у визначений строк наступні документи (в електронному вигляді):

  • заяву в довільній формі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію та/або резюме (за вибором кандидатів);
  • копію документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання.

Кандидат/кандидатка також може подати інші додаткові матеріали на власний розсуд.

Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст або магістр відповідного професійного спрямування «інформаційні технології», «електроніка та телекомунікації»; стаж роботи за фахом – не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності.

Призначення здійснюється строково, на контрактній основі, відповідно до рішення обласної ради, згідно рішення обласної ради від 22.09.2006
№ 73-V (зі змінами)  «Про майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, управління яким здійснює обласна рада».