Електронний документообіг
Електронний документообіг є одним з пріоритетних напрямків роботи Мінцифри.
Держава має бути зручним сервісом, що працює для людини, а державні процеси- зручними і непомітними.
Завдяки ініціативам Paperless (режим «без паперів») , підтриманим у першому читанні законопроектом №5495 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1689-20#Text, ми прискорюємо цифровізацію України та перетворення країни на цифрову державу, яка насамперед опікується інтересами людей.
Основна мета paperless — держоргани в Україні не зможуть вимагати паперові документи, довідки, посвідчення тощо.
Одеська область, як одна з найбільших за територією областей нашої держави, активно підтримує режим «без паперів» та має нагальну потребу впровадити електронний документообіг.
Управлінням цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та Комунальним підприємством «Обласний інформаційно-аналітичний центр» було проведено нараду і обговорено низку питань з причетними структурними підрозділами щодо впровадження систем електронного документообігу «АСКОД» в апараті обласної державної адміністрації, її структурних підрозділах та районних державних адміністраціях. Метою зазначеного є підвищення ефективності роботи органів влади та швидкого вирішення нагальних питань сьогодення.